preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 918401
Ovaj mjesec: 2985
Ovaj tjedan: 205
Danas: 1
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     7.30 – 8.15

2. sat     8.20 – 9.05

Veliki odmor

3. sat       9.20– 10.05

4. sat    10.10 – 10.55

5. sat    11.00 – 11.45

6. sat    11.50 – 12.30

 

Poslije podne

1. sat     12.45 – 13.30

2. sat     13.35 – 14.20

Veliki odmor

3. sat    14.35 – 15.20

4. sat    15.25 – 16.10

5. sat    16.15 – 17.00

6. sat    17.05– 17.50

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBILJEŽAVANJE MJESECA HRVATSKE KNJIGE
Autor: Sanja Kovač, 19. 10. 2016.

U našoj školi, 18. listopada, obilježen je Mjesec hrvatske knjige satom motivacije čitanja u suradnji sa učiteljicom hrvatskoga jezika Nevenkom Bertić i učenicima 7. a razreda.

Učenici su mogli doživjeti poglavlje iz romana Božidara Prosenjaka "Divlji konj" na jedan posve drugačiji način, čitati ga sa više razumijevanja, sa užitkom, stvarajući vlastite dojmove i zaključke o pročitanom tekstu. Stoga, su na taj način, potaknuti na razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju.


Učenici 7. a razreda su vrlo dobro uočili da postoji razlika u doživljaju književno-umjetničkoga teksta s obzirom na različite govorne interpretacije te su uživali u interpretativnom čitanju, postavljanju pitanja, stvaranju dojmova i zaključaka o pročitanom tekstu. Većina učenika se uspjela vrlo dobro povezati sa tekstom i uočiti najvažnije poruke o odnosu oca i sina, roditeljskoj ljubavi i svijetu u kojem živimo. Stoga im se ovo književno djelo jako svidjelo.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju