preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Popis udžbenika

2016./2017.

školska godina

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 905388
Ovaj mjesec: 7
Ovaj tjedan: 7
Danas: 7
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Svibanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     7.30 – 8.15

2. sat     8.20 – 9.05

Veliki odmor

3. sat       9.20– 10.05

4. sat    10.10 – 10.55

5. sat    11.00 – 11.45

6. sat    11.50 – 12.30

 

Poslije podne

1. sat     12.45 – 13.30

2. sat     13.35 – 14.20

Veliki odmor

3. sat    14.35 – 15.20

4. sat    15.25 – 16.10

5. sat    16.15 – 17.00

6. sat    17.05– 17.50

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Web portal Ministarstva znanosti i obrazovanja
28.04.2017. 23:21
Važno poticati višejezičnost na svim razinama odgojno-obrazovnog procesa
28. travnja 2017. Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić sa suradnicima održao je radni sastanak s veleposlanikom SR Njemačke u Hrvatskoj, Nj. E. Thomasom E. Schultzeom.

28.04.2017. 22:53
Tematsko izvješće: PISA 2015 - Blagostanje učenika
28. travnja 2017. OECD, 19. travnja 2017., III. izdanje

28.04.2017. 22:45
Sastanak s donatorima i Nacionalnom zakladom za potporu učeničkom i studentskom standardu
28. travnja 2017. U Ministarstvu znanosti i obrazovanja održan je radni sastanak s predstavnicima Nacionalne zaklade za potporu učeničkom i studentskom standardu te dosadašnjim donatorima Zaklade.

28.04.2017. 15:01
Obavijest o produljenju roka za dostavljanje iskaza interesa za savjetničku uslugu: Nadzor i kontrola izrade izvedbenoga projekta za ,,Dječji centar za translacijsku medicinu" Dječje bolnice Srebrnjak; natječaj br. STPII-CS-48
Rok: 12. svibnja 2017. Rok za dostavu iskaza interesa za savjetničku uslugu: Nadzor i kontrola izrade izvedbenoga projekta za ,,Dječji centar za translacijsku medicinu" Dječje bolnice Srebrnjak; natječaj br. STPII-CS-48, produljuje se te se iskazi interesa moraju dostaviti zaključno u petak, 12. svibnja 2017. godine, na navedenu adresu.

29.04.2017. 12:36
Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić posjetio Islamsku gimnaziju dr. Ahmeda Smajlovića i sudjelovao na otvorenju simpozija ,,Znanost i religija - 2000 godina suradnje i osporavanja"
28. travnja 2017. Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić u četvrtak, 27. travnja, sudjelovao je na otvorenju simpozija ,,Znanost i religija - 2000 godina suradnje i osporavanja".

Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DAN DAROVITIH UČENIKA
Autor: Sanja Kovač, 21. 3. 2017.

Tko su darovita djeca? Darovita djeca su ona koja su identificirana od strane stručnih osoba i koja su zahvaljujući iznimnim sposobnostima spremna i za iznimna postignuća. Takvoj djeci potreban je i program koji se razlikuje od uobičajenog programa. Stoga, evo nekoliko savjeta za rad sa darovitom djecom.

12 SAVJETA ZA RAD S DAROVITIMA:

1. Uvođenje veće količine interesantnih i primjenjivih informacija na određenu programom zadanu temu.

2. Poučavanje treba ići u veću dubinu, temu treba obraditi detaljnije, svestrano, tragati za odgovorima koji nisu očigledni.

3. Treba omogućiti primjenu znanja i elaboraciju znanja povezivanjem s drugim područjima

4. Prilagodite način poučavanja stavljanjem naglaska na razumijevanje i kreativnost

 


5. Dok drugima strukturirate sadržaje i način učenja dozvolite darovitima da sami strukturiraju sadržaj i odaberu način učenja.                              

6. Potičite emocionalni i socijalni razvoj djeteta.

7. Pokušajte postići da darovito dijete preuzme osobnu odgovornost za vlastiti uspjeh i prosocijalni motiv za pomaganjem drugima.

8. Budite samo donekle vođeni djetetovim interesima uz uvažavanje znanja i kompetencija koje mora steći za daljnje uspješno savladavanje programa. Djetetu se mora pojasniti da ne može raditi samo ono što ga interesira te da ponekad mora naučiti i ono što ga ne interesira kako bi u konačnici postigao ono što želi.

9. Djetetu treba objasniti da put do cilja nije uvijek izravan, kratak i lagan i da su neka znanja i vještine neophodne na tom putu iako na prvi pogled nisu povezane s ciljem.

10. Kod darovite djece ponekad je važno razviti samoregulacijske vještine odloženog zadovoljenja potreba, postavljanja ciljeva i analize koraka potrebnih da postignu ciljeve.

11. Pomognite im uvidjeti da većina ljudi s kojima dolaze u susret nemaju iste sposobnosti i osobine kao oni, da su okruženi ljudima "s posebnim potrebama" (uključujući potrebu za poštovanjem) i da se prema takvim ljudima moraju odnositi blagonaklono i razumjeti njihova ograničenja.

12. Podučite ih interpersonalnim vještinama i kako te vještine iskoristiti za osobni razvoj i dobrobit drugih u neposrednoj ili široj okolini. Ukažite im na potrebu da se angažiraju na pitanjima vezanim uz dobrobit šire zajednice kako bi mogli kasnije preuzeti odgovornost za napredak društva.

Izvori:

http://www.ja-to-mogu.hr/c-darovitost.html

http://czpd.hr/wp-content/uploads/Kako_uce_daroviti.pdf

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju