preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 975229
Ovaj mjesec: 3524
Ovaj tjedan: 21
Danas: 21
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     8,00  –   8,45

2. sat     8, 50 –  9,35

Veliki odmor

3. sat       9,50 – 10,35

4. sat    10,40 – 11,25

5. sat    11,30 – 12,15

6. sat    12,20 – 13,05

 

Poslije podne

1. sat     13, 15 – 14,00

2. sat     14,05 –  14,50

Veliki odmor

3. sat    15,05 –  15,50

4. sat   15,55 –  16,40

5. sat    16,45 –  17-30

6. sat    17,35 –  18,20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
REFERENTNA ZBIRKA
Autor: Sanja Kovač, 7. 2. 2018.

Budući da učenici u 3. razredu prema Planu i programu za Hrvatski jezik, uče o referentnoj zbirci i uporabi enciklopedija, a zadaća je suvremene školske knjižnice biti potpora obrazovnim ciljevima i zadaćama nastave, održan je sat o KORIŠTENJU ENCIKLOPEDIJAMA kao izvoru znanja, u suradnji sa učiteljicom Anitom Krznarić i učenicima 3. a razreda.

Učenici su upoznati sa referentnom zbirkom (što je referentna zbirka, koje knjige joj pripadaju, čemu služe i kako se njima koristiti), kako se koristiti raznim vrstama enciklopedija, kako pronaći traženu informaciju služeći se kazalom i abecednim redom.


Učenici su imali priliku samostalno istraživati i imati stvaralačko iskustvo pri uporabi novih informacija što i je temelj uspješnog učenja. Zanimljivo je bilo gledati kako marljivo rade u skupinama i kako se gorljivo trude pokazati svoje znanje u natjecanju u kvizu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju