preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 931458
Ovaj mjesec: 3346
Ovaj tjedan: 562
Danas: 32
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     8,00  –   8,45

2. sat     8, 50 –  9,35

Veliki odmor

3. sat       9,50 – 10,35

4. sat    10,40 – 11,25

5. sat    11,30 – 12,15

6. sat    12,20 – 13,05

 

Poslije podne

1. sat     13, 15 – 14,00

2. sat     14,05 –  14,50

Veliki odmor

3. sat    15,05 –  15,50

4. sat   15,55 –  16,40

5. sat    16,45 –  17-30

6. sat    17,35 –  18,20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Facebook škole
Facebook
Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBILJEŽAVANJE MJESECA HRVATSKE KNJIGE
Autor: Sanja Kovač, 19. 10. 2016.

U našoj školi, 18. listopada, obilježen je Mjesec hrvatske knjige satom motivacije čitanja u suradnji sa učiteljicom hrvatskoga jezika Nevenkom Bertić i učenicima 7. a razreda.

Učenici su mogli doživjeti poglavlje iz romana Božidara Prosenjaka "Divlji konj" na jedan posve drugačiji način, čitati ga sa više razumijevanja, sa užitkom, stvarajući vlastite dojmove i zaključke o pročitanom tekstu. Stoga, su na taj način, potaknuti na razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju.


Učenici 7. a razreda su vrlo dobro uočili da postoji razlika u doživljaju književno-umjetničkoga teksta s obzirom na različite govorne interpretacije te su uživali u interpretativnom čitanju, postavljanju pitanja, stvaranju dojmova i zaključaka o pročitanom tekstu. Većina učenika se uspjela vrlo dobro povezati sa tekstom i uočiti najvažnije poruke o odnosu oca i sina, roditeljskoj ljubavi i svijetu u kojem živimo. Stoga im se ovo književno djelo jako svidjelo.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju