preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 914398
Ovaj mjesec: 3573
Ovaj tjedan: 760
Danas: 11
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     7.30 – 8.15

2. sat     8.20 – 9.05

Veliki odmor

3. sat       9.20– 10.05

4. sat    10.10 – 10.55

5. sat    11.00 – 11.45

6. sat    11.50 – 12.30

 

Poslije podne

1. sat     12.45 – 13.30

2. sat     13.35 – 14.20

Veliki odmor

3. sat    14.35 – 15.20

4. sat    15.25 – 16.10

5. sat    16.15 – 17.00

6. sat    17.05– 17.50

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Facebook škole
Facebook
Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DAN DAROVITIH UČENIKA
Autor: Sanja Kovač, 21. 3. 2017.

Tko su darovita djeca? Darovita djeca su ona koja su identificirana od strane stručnih osoba i koja su zahvaljujući iznimnim sposobnostima spremna i za iznimna postignuća. Takvoj djeci potreban je i program koji se razlikuje od uobičajenog programa. Stoga, evo nekoliko savjeta za rad sa darovitom djecom.

12 SAVJETA ZA RAD S DAROVITIMA:

1. Uvođenje veće količine interesantnih i primjenjivih informacija na određenu programom zadanu temu.

2. Poučavanje treba ići u veću dubinu, temu treba obraditi detaljnije, svestrano, tragati za odgovorima koji nisu očigledni.

3. Treba omogućiti primjenu znanja i elaboraciju znanja povezivanjem s drugim područjima

4. Prilagodite način poučavanja stavljanjem naglaska na razumijevanje i kreativnost

 


5. Dok drugima strukturirate sadržaje i način učenja dozvolite darovitima da sami strukturiraju sadržaj i odaberu način učenja.                              

6. Potičite emocionalni i socijalni razvoj djeteta.

7. Pokušajte postići da darovito dijete preuzme osobnu odgovornost za vlastiti uspjeh i prosocijalni motiv za pomaganjem drugima.

8. Budite samo donekle vođeni djetetovim interesima uz uvažavanje znanja i kompetencija koje mora steći za daljnje uspješno savladavanje programa. Djetetu se mora pojasniti da ne može raditi samo ono što ga interesira te da ponekad mora naučiti i ono što ga ne interesira kako bi u konačnici postigao ono što želi.

9. Djetetu treba objasniti da put do cilja nije uvijek izravan, kratak i lagan i da su neka znanja i vještine neophodne na tom putu iako na prvi pogled nisu povezane s ciljem.

10. Kod darovite djece ponekad je važno razviti samoregulacijske vještine odloženog zadovoljenja potreba, postavljanja ciljeva i analize koraka potrebnih da postignu ciljeve.

11. Pomognite im uvidjeti da većina ljudi s kojima dolaze u susret nemaju iste sposobnosti i osobine kao oni, da su okruženi ljudima "s posebnim potrebama" (uključujući potrebu za poštovanjem) i da se prema takvim ljudima moraju odnositi blagonaklono i razumjeti njihova ograničenja.

12. Podučite ih interpersonalnim vještinama i kako te vještine iskoristiti za osobni razvoj i dobrobit drugih u neposrednoj ili široj okolini. Ukažite im na potrebu da se angažiraju na pitanjima vezanim uz dobrobit šire zajednice kako bi mogli kasnije preuzeti odgovornost za napredak društva.

Izvori:

http://www.ja-to-mogu.hr/c-darovitost.html

http://czpd.hr/wp-content/uploads/Kako_uce_daroviti.pdf

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju