preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1280658
Ovaj mjesec: 4042
Ovaj tjedan: 696
Danas: 27
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Facebook škole
Facebook
Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kutak za čitanje
Autor: Zdenka Kamenicki, 18. 2. 2018.

Učenici 1.b razreda uključeni su u projekt  Volim čitati. Povodom toga u našoj učionici uređen je kutak za čitanje. Kutak je obogaćen raznim časopisima, slikovnicama i knjigama. Kutak zajednički koriste učenici 1.b i 2.b razreda.

Cilj projekta je: razvijati sklonost čitanju, tehniku i brzinu čitanja, čitalačke, govorne i komunikacijske vještine te sposobnost razumijevanja pročitanog teksta; obogaćivati aktivan rječnik učenika, usvajati govorne vrednote i usmjeravati učenike, koliko god je moguće u toj dobi, na interpretativno čitanje, jačati samopouzdanje i umanjiti nelagodu i strah od čitanja ili javnih nastupa, pomoći učenicima s teškoćama u čitanju.

Više u foto-galeriji ili klikom ovdje.


Čitanje je još uvijek glavni način učenja bez obzira na to kojim metodama i nastavnim sredstvima i pomagalima prenosimo znanje učenicima. Suvremena je tehnologija bliska učenicima i omogućuje brz protok informacija, ali zahtijeva i razvijenu sposobnost čitanja i razumijevanja pročitanog. Učenicima 1. razreda nužno je približiti čitanje kao osnovni način prikupljanja informacija potrebnih za školovanje, napredovanje i uspjeh u životu. Glasnim čitanjem pred auditorijem, u igri i na radionicama, učenici stječu samopouzdanje i umanjuju strah od javnog nastupa. Samostalnim izborom tema, pronalaženjem i  pisanjem tekstova sa zadanom temom usmjeravaju se prema istraživanju, suradnji, boravku u školskoj knjižnici i druženju s knjigom i drugim pisanim tekstovima.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju