preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Engleski jezik


Voditelj kabineta Engleskog jezika

Damir Žuljević, prof.

kontakt: damir.zuljevic@skole.hr


Nastavnici:

Damir Žuljević, prof.

  • 5. razredi
  • 8. razredi

Ivana Bošković

  • 1. razredi
  • 2. razredi
  • 3. razredi
  • 4. razredi
  • 5. razredi
  • 6. razredi

Nataša Balić

  • 2. razredi
  • 3. razredi
  • 4. razredi
  • 5. razredi
  • 6. razredi
  • 7. razredi

UVOD

Engleski se jezik kao materinski jezik ili službeni jezik govori u velikom broju zemalja, proteže se kroz različite kulture i danas služi kao glavni jezik komunikacije u cijelome svijetu. Znanje engleskoga jezika od velike je važnosti za obrazovanje, za putovanja u inozemstvo i za uspostavljanje društvenih i poslovnih međunarodnih
dodira i veza. Zato učenje engleskog jezika već u osnovnoj školi ima za cilj razvijanje komunikacijskih sposobnosti i jezičnih umijeća potrebnih za međunarodnu komunikaciju i pripremanje učenika za rastuće međunarodno tržište rada. Znanje engleskoga jezika svakako je prednost u vremenu brzih promjena koje se događaju kao ishod razvoja informatičke i komunikacijske tehnologije. Osim toga, učenjem engleskoga jezika učenici upoznaju zemlje engleskoga govornoga područja te složenost i višestrukost različitih kultura koje se njime služe. Nastava engleskoga jezika u osnovnoj školi priprema učenike za nastavak obrazovanja u sekundarnom i tercijarnom sektoru, a primjenom prikladnih metoda i tehnika u nastavnome procesu poticat će i održati pozitivan stav i motivaciju za njegovo učenje tijekom cjelokupnog obrazovanja.

 

CILJ (SVRHA) UČENJA PREDMETA

Cilj je suvremene nastave stranih jezika usmena i pisana komunikacijska kompetencija na stranome jeziku proširena elementima sociokulturne, interkulturalne te čitalačke/književne kompetencije. Istodobno, u skladu s potrebama društva nastava stranih jezika, osim jezičnih, mora nužno razvijati i vještine komuniciranja, timskoga rada te osposobljavati učenika za rješavanje problema. Kako bi ostvarila te ciljeve, suvremena nastava u središte nastavnoga procesa stavlja učenike i njihov kognitivnoafektivno- socijalni razvoj primjenjujući nastavne metode usmjerene na učenike. Obilježje je tih metoda poticanje učenika na razmišljanje i kognitivno organiziranje sadržaja te kreiranje situacija u kojima učenik može primijeniti postojeće znanje. Takav pristup nastavi, obogaćen razvijanjem strategija učenja osposobljava učenika za cjeloživotno učenje i istodobno u potpunosti primjenjuje paradigmu učenja i poučavanja na kojoj se temelji HNOS.

e-Dnevnik poveznica


Priloženi dokumenti: 


Koliko je sati ?


Oglasna ploča

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?








Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  


Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1166791
Ovaj mjesec: 997
Ovaj tjedan: 350
Danas: 55

Sandučić povjerenja


Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Raspored zvonjenja

RASPORED ZVONJENJA

  1. 8.00 – 8.40        10 min
  2. 8.50 – 9.30        10 min
  3. 9.40 – 10.20
  4. 10.25 – 11.05
  5. 11.10 – 11.50
  6. 11.55 – 12.35

vrijeme dezinfekcije 12.40 – 13.15

  1. 13.30 – 14.10     10min
  2. 14.20 – 15.00     10min 
  3. 15.10 – 15.50
  4. 15.55 – 16.35
  5. 16.40 – 17.20
  6. 17.25 – 18.05

 

 





preskoči na navigaciju