preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Geografija

Voditelj kabineta Geografije

Ante Kovačević


Nastavnik:

Ante Kovačević

 


UVOD

Nastavni se program geografije temelji na suvremenim spoznajama geografske znanosti koje su nuæno pedagoško didaktički preoblikovane. Nastava geografije uvodi se u 5.razredu osnovne πkole, ali učenici neka geografska predznanja donose iz nastavnoga predmeta priroda i
društvo (1. - 4. razred), a izvodi se dalje u 6., 7. i 8. razredu. Nastava je geografije u suodnosu s prirodoznanstvenim skupinama predmeta i s ostalim nastavnim predmetima radi stvaranja cjelovite slike pojavnosti svijeta. Uvažavajući znanstvenu, odnosno stručnu sistematiku i znanstveno nazivlje, ali i osobitosti učenika i nastavnoga procesa, program je zamišljen po
načelu od manje složenoga prema složenijemu, tj. dubina i širina spoznaja povećava se s uzrastom učenika. Opseg znanja određen je brojem tema i pojmova koji se trebaju obraditi u jednom razredu, a dubina je određena upućenošću učenika (stupnjem usvojenosti znanja i sposobnosti).

 


CILJ

 

Cilj nastave geografije je stjecanje osnovnih geografskih znanja o Zemlji, značenju i povezanosti prirodnih elemenata i društvenih pojava i procesa u svjetlu suvremenih zbivanja u svijetu, razvijanje i njegovanje geografskih načina mišljenja i razvijanje socijalnoafektivnih sposobnosti učenika. Geografija ima ulogu prenjeti određena znanja iz geografije, ali se temelji i na znanstvenim spoznajama drugih srodnih predmeta koji se bave Zemljom (geodezija, astronomija, geofizika, geologija, metereologija...).


ZADAĆE


Učenike treba:

  • upoznati s osnovnim znanjima o planetu Zemlji, s prirodnim elementima (reljef, klima, vode, tlo, biljni i životinjski svijet) i njihovu međuodnosu s društvenim pojavama (stanovniπtvo, način života, djelatnosti, kultura),
  • upoznati s osnovnim prirodno-geografskim značajkama i društvenim procesima zavičajne regije i značenjem tranzitnoga položaja Republike Hrvatske s obzirom na europsko i globalno povezivanje (gospodarske, vojne i političke skupnosti),
     
  • upoznati s prirodno-geografskim, društvenokulturnim i gospodarskim značajkama kontinenata na primjeru odabranih država,
  • upoznati s ekološkim problemima u svijetu i sa značenjem i mogućnostima očuvanja okoliša za zdravlje i kvalitetu života sada i u budućnosti,
  • uvesti u osnove kartografske pismenosti i razvijati umijeće uporabe geografske karte i atlasa kao izvora znanja,
  • uvesti u metode znanstvenoga istraživanja (neposredno promatranje, brojanje, crtanje, skiciranje, uzorkovanje, kartiranje, anketiranje...)
  • razvijati zanimanje za istraživanje prostora; razvijati sposobnost znanstvenoga razmišljanja i priopćivanja rezultata istraživanja (pisanja izvješća o istraživanju).

 


 

 

 

 

 

 

 

 

e-Dnevnik poveznica


Priloženi dokumenti: 


Koliko je sati ?


Oglasna ploča

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?








Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  


Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1166791
Ovaj mjesec: 997
Ovaj tjedan: 350
Danas: 55

Sandučić povjerenja


Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Raspored zvonjenja

RASPORED ZVONJENJA

  1. 8.00 – 8.40        10 min
  2. 8.50 – 9.30        10 min
  3. 9.40 – 10.20
  4. 10.25 – 11.05
  5. 11.10 – 11.50
  6. 11.55 – 12.35

vrijeme dezinfekcije 12.40 – 13.15

  1. 13.30 – 14.10     10min
  2. 14.20 – 15.00     10min 
  3. 15.10 – 15.50
  4. 15.55 – 16.35
  5. 16.40 – 17.20
  6. 17.25 – 18.05

 

 





preskoči na navigaciju