preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1280562
Ovaj mjesec: 3946
Ovaj tjedan: 600
Danas: 35
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Vjeronauk

 

~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

Voditelj aktiva vjeronauka

Marija Barukčić, prof.

~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

Nastavnici:

Marija Barukčić 

Martina Topić

Vilson Jozinović

 ~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

 

CILJ I ZADAĆE NASTAVE KATOLIČKOG VJERONAUKA U OSNOVNOJ ŠKOLI

 

Glavna svrha katoličkog vjeronauka u osnovnoj školi je sustavno i što cjelovitije, dijaloški i ekumenski vrlo otvoreno upoznavanje katoličke vjere u svim njezinim bitnim dimenzijama. To znači da učenicima treba omogućiti sustavno i što cjelovitije poznavanje katoličke vjere u njezinom učenju, slavljenju, životnom ostvarivanju, te različitim vidovima življenja vjerničkog zajedništva.

 

Opći ciljevi su:

  • senzibilizirati učenike za religioznu dimenziju, tj. razvijati u njima osjetljivost za otvorenost prema transcendenciji u najširem smislu, te njegovu otvorenost i njegov odnos prema Bogu,
  • osposobljavati učenike za postavljanje pitanja o cjelini i najdubljem smislu čovjekova života i svijeta, te za odgovaranje na ta pitanja u svjetlu poruke i iskustva kršćanske vjere,
  • pomoći učenicima u odgovornom, kvalitetnom i kreativnom oblikovanju vlastitog pojedinačnog i zajedničkog općeljudskog i vjerničkog života u odnosu prema sebi, drugima, društvu i svijetu općenito, te na poseban način prema Bogu.

Razvijanje temeljnih općeljudskih i vjerničkih sposobnosti je jedan od glavnih ciljeva vjerskog odgoja i obrazovanja u školi i crkvenoj zajednici.

 

VRIJEDNOST KATOLIČKOG VJERONAUKA KAO NASTAVNOG PREDMETA

 

- Vjeronauk u školi za mnoge vjeroučenike, osobito za one iz vjerničkih obitelji odnosno one koji žele da im vjera postane osoban izbor, može postati pravo uvođenje u osobno iskustvo vjere  (iako se to uvođenje još potpunije i djelotvornije ostvaruje u konkretnoj vjerničkoj obiteljskoj i župnoj zajednici). Školski vjeronauk treba biti nenametljiv, ekumenski i dijaloški otvoren te komunikacijski kreativan – sustavan i što cjelovitiji -  susret s višestrukim aspektima pojedinih religija/konfesija (doktrinalnim, molitvenim, socijalnim, moralnim, komunitarnim i dr.)

- Uče se moralno etičke vrijednosti.

- Vjeronauku se treba posvetiti posebnu brigu, i u njegovu programiranju i u njegovu izvođenju. Ciljevi i cjelokupan program vjeronaučnog odgojno-obrazovnog rada moraju biti takvi da pridonose svestranom oblikovanju vjeroučenikove ličnosti, da mu se omogući stjecanje općereligiozne i kršćanske kulture te da se ostvari specifičan cilj kateheze: rast vjeroučenika do odrasle i zrele vjere. (RNE, 31)

 

Vaši vjeroučitelji

preskoči na navigaciju