preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1280566
Ovaj mjesec: 3950
Ovaj tjedan: 604
Danas: 39
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Nastava
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IMPLEMENTACIJA TEME IZ GRAĐANSKOGA ODGOJA U HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST (MEDIJSKA KULTURA)
Autor: Jelena Čop, 27. 3. 2015.

Nastavnica Nevenka Bertić sa šestim razredom obradila je temu iz Građanskoga odgoja na satu medijske kulture. Tema sata bila je Mreža (internet) - hrvatski jezik na mreži. Zadatak koji su učenici dobili za domaću zadaću bio je pronaći na mrežnim stranicama jezične savjete iz hrvatskoga jezika i predstaviti ih razredu.


Učenici su se potrudili i s različitim nastavnim metodama obraditi zadanu temu. Svi su obrađivali posebno područje iste teme, potrudili su se drugačije prezentirati, uvodili su primjere, interaktivno tražili suradnju od ostalih učenika koji su ih pratili te sa zanimanjem iščekivali svaku novu riječ.

Pomoću plakata, slikokaza, kviza, pitanja, potpitanja, nastavnih listića i  nagrađivanjima zadržavali su pažnju slušatelja. Postupali su kao nastavnici, pedagoški i metodički točno, prozivajući različite učenike pri rješavanju zadataka, a posebno su pristupili učeniku s posebnim potrebama.

Učenici su, proučavajući zadanu temu, shvatili da internet može služiti i za učenje. Pronašli su mnogo naziva internetskih stranica na kojima se mogu pronaći jezični savjeti, a ti će im podatci koristiti u daljnjem školovanju.

Skupine učenika proučavale su povijest interneta, imena internetskih stranica na kojima se mogu pronaći jezični savjeti te određene jezične savjete vezane uz njihove najčešće pogrješke (veliko i malo početno slovo, č/ć, ije/je/e, uporaba anglizama i dr.).

Zanimljive i prije svega poučne slikokaze koje su učenici 6. a razreda pripremili za sat možete pronaći u priloženim dokumentima.



Priloženi dokumenti:
HRVATSKI_JEZIK_6.RAZRED.pptx (257.83 KB)
HRVATSKI_NA_MREZI.pptx (67.19 KB)
JEZICNI_SAVJETI.pptx (631.85 KB)
ZASTARJELICE_I_ANGLICIZMI.pptx (90.31 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju