preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Povijest u školi !

Voditelj kabineta POVIJESTI

Dragana Valjak

kontakt: dragana.valjak@skole.hr

 

Nastavnici:

Dragana Valjak

POVIJEST

 

UVOD

 

Nastava povijesti strukturirana je kronološki. Sastavnice su ovog predmeta procesi, pojave i događaji  koji objašnjavaju razvoj ljudskog društva i ljudskog djelovanja od prapovijest do danas. Povijest dijelimo na opću i nacionalnu. Ovisno o tome što proučava može biti politička, kulturna, socijalna, gospodarstvena i druga. Suvremena nastava povijesti proučava više društvenu i kulturnu nego političku povijest, unoseći brojne sadržaje iz područja kulture, znanosti i svakodnevice. Tijekom učenja povijesti naglasak se stavlja na umijeća koja učenici trebaju usvojiti, jer povijest se može razumjeti samo ako učenici, uz ishode povijesnih istraživanja, uče i o metodama kojima se povjesničari služe pri proučavanju prošlosti. U nastavi je nemoguće iznijeti sva povijesna zbivanja. Zato se ciljevi nastave povijesti ostvaruju odabirom bitnih povijesnih sadržaja. Nastava povijesti pomaže učenicima u razumijevanju vlastitih kulturnih i nacionalnih korijena te u njegovanju nacionalnog identiteta. Spoznaje o drugim narodima i razumijevanje njihovih kultura pripremaju učenike za život u multietničkom i multikulturnom društvu.

 

CILJ

 

Svrha je nastave povijesti u osnovnoj školi omogućiti učenicima da na temama steknu znanja i intelektualne vještine koje će im pomoći u razumijevanju suvremenog svijeta. Osnovni cilj učenja povijesti u osnovnoj školi jest razvijanje interesa  za izučavanje prošlosti i zanimanja za sadašnjost, odnosno razvijanje povijesnog miljenja.

 

ZADAĆE

učenici:

 

  • uče o najvažnijim događajima, pojavama, procesima i značajnim obilježjima razdoblja i društva koja proučavaju, što uključuje gospodarstveni, društveni, kulturni i politički razvoj, svakodnevni život, ideje, vjerovanja i nazore ljudi u prošlosti

 

  • vježbaju snalaženje u vremenu i prostoru, usvajaju i ispravno rabe povijesno nazivlje u opisivanju prošlih razdoblja, događaja i procesa.

 

  • uče o temeljnim procesima koji pomažu razumijevanju prošlosti i upoznaju se s ulogom izvora i  literature u objašnjavanju prošlosti

 

 

  • upoznaju različite načine prikazivanja i interpretiranja prošlosti (filmovi, dokumentarne serije, povijesni romani, muzeji,…)

 

  • pronalaze, upoznaju, raščlanjuju i vrjednuju različite izvore informacija

 

 

  • upoznaju temeljne vrijednosti kritički razmišljajući o svijetu u kojem žive, pripremajući se tako za život u pluralističkom i demokratskom društvu

 

  • razvijaju interes za povijest, ali i očuvanje kulturne baštine, razvijaju radne navike, stvaralaštvo i samopouzdanje te intelektualnu sposobnost i otvorenost za cjeloživotno učenje.

 


Ponovimo povijest kroz kviz:

Odaberite razred:

5. razredi

6. razredi

7. razredi

8. razredi

 

e-Dnevnik poveznica


Priloženi dokumenti: 


Koliko je sati ?


Oglasna ploča

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?








Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  


Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1166791
Ovaj mjesec: 997
Ovaj tjedan: 350
Danas: 52

Sandučić povjerenja


Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Raspored zvonjenja

RASPORED ZVONJENJA

  1. 8.00 – 8.40        10 min
  2. 8.50 – 9.30        10 min
  3. 9.40 – 10.20
  4. 10.25 – 11.05
  5. 11.10 – 11.50
  6. 11.55 – 12.35

vrijeme dezinfekcije 12.40 – 13.15

  1. 13.30 – 14.10     10min
  2. 14.20 – 15.00     10min 
  3. 15.10 – 15.50
  4. 15.55 – 16.35
  5. 16.40 – 17.20
  6. 17.25 – 18.05

 

 





preskoči na navigaciju