preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 931458
Ovaj mjesec: 3346
Ovaj tjedan: 562
Danas: 32
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     8,00  –   8,45

2. sat     8, 50 –  9,35

Veliki odmor

3. sat       9,50 – 10,35

4. sat    10,40 – 11,25

5. sat    11,30 – 12,15

6. sat    12,20 – 13,05

 

Poslije podne

1. sat     13, 15 – 14,00

2. sat     14,05 –  14,50

Veliki odmor

3. sat    15,05 –  15,50

4. sat   15,55 –  16,40

5. sat    16,45 –  17-30

6. sat    17,35 –  18,20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Povijest u školi !

Voditelj kabineta POVIJESTI

Dragana Valjak

kontakt: dragana.valjak@skole.hr

 

Nastavnici:

Dragana Valjak

POVIJEST

 

UVOD

 

Nastava povijesti strukturirana je kronološki. Sastavnice su ovog predmeta procesi, pojave i događaji  koji objašnjavaju razvoj ljudskog društva i ljudskog djelovanja od prapovijest do danas. Povijest dijelimo na opću i nacionalnu. Ovisno o tome što proučava može biti politička, kulturna, socijalna, gospodarstvena i druga. Suvremena nastava povijesti proučava više društvenu i kulturnu nego političku povijest, unoseći brojne sadržaje iz područja kulture, znanosti i svakodnevice. Tijekom učenja povijesti naglasak se stavlja na umijeća koja učenici trebaju usvojiti, jer povijest se može razumjeti samo ako učenici, uz ishode povijesnih istraživanja, uče i o metodama kojima se povjesničari služe pri proučavanju prošlosti. U nastavi je nemoguće iznijeti sva povijesna zbivanja. Zato se ciljevi nastave povijesti ostvaruju odabirom bitnih povijesnih sadržaja. Nastava povijesti pomaže učenicima u razumijevanju vlastitih kulturnih i nacionalnih korijena te u njegovanju nacionalnog identiteta. Spoznaje o drugim narodima i razumijevanje njihovih kultura pripremaju učenike za život u multietničkom i multikulturnom društvu.

 

CILJ

 

Svrha je nastave povijesti u osnovnoj školi omogućiti učenicima da na temama steknu znanja i intelektualne vještine koje će im pomoći u razumijevanju suvremenog svijeta. Osnovni cilj učenja povijesti u osnovnoj školi jest razvijanje interesa  za izučavanje prošlosti i zanimanja za sadašnjost, odnosno razvijanje povijesnog miljenja.

 

ZADAĆE

učenici:

 

  • uče o najvažnijim događajima, pojavama, procesima i značajnim obilježjima razdoblja i društva koja proučavaju, što uključuje gospodarstveni, društveni, kulturni i politički razvoj, svakodnevni život, ideje, vjerovanja i nazore ljudi u prošlosti

 

  • vježbaju snalaženje u vremenu i prostoru, usvajaju i ispravno rabe povijesno nazivlje u opisivanju prošlih razdoblja, događaja i procesa.

 

  • uče o temeljnim procesima koji pomažu razumijevanju prošlosti i upoznaju se s ulogom izvora i  literature u objašnjavanju prošlosti

 

 

  • upoznaju različite načine prikazivanja i interpretiranja prošlosti (filmovi, dokumentarne serije, povijesni romani, muzeji,…)

 

  • pronalaze, upoznaju, raščlanjuju i vrjednuju različite izvore informacija

 

 

  • upoznaju temeljne vrijednosti kritički razmišljajući o svijetu u kojem žive, pripremajući se tako za život u pluralističkom i demokratskom društvu

 

  • razvijaju interes za povijest, ali i očuvanje kulturne baštine, razvijaju radne navike, stvaralaštvo i samopouzdanje te intelektualnu sposobnost i otvorenost za cjeloživotno učenje.

 


Ponovimo povijest kroz kviz:

Odaberite razred:

5. razredi

6. razredi

7. razredi

8. razredi

 

preskoči na navigaciju