preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1280665
Ovaj mjesec: 4049
Ovaj tjedan: 703
Danas: 47
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Svibanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Povijest u školi !

Voditelj kabineta POVIJESTI

Dragana Valjak

kontakt: dragana.valjak@skole.hr

 

Nastavnici:

Dragana Valjak

POVIJEST

 

UVOD

 

Nastava povijesti strukturirana je kronološki. Sastavnice su ovog predmeta procesi, pojave i događaji  koji objašnjavaju razvoj ljudskog društva i ljudskog djelovanja od prapovijest do danas. Povijest dijelimo na opću i nacionalnu. Ovisno o tome što proučava može biti politička, kulturna, socijalna, gospodarstvena i druga. Suvremena nastava povijesti proučava više društvenu i kulturnu nego političku povijest, unoseći brojne sadržaje iz područja kulture, znanosti i svakodnevice. Tijekom učenja povijesti naglasak se stavlja na umijeća koja učenici trebaju usvojiti, jer povijest se može razumjeti samo ako učenici, uz ishode povijesnih istraživanja, uče i o metodama kojima se povjesničari služe pri proučavanju prošlosti. U nastavi je nemoguće iznijeti sva povijesna zbivanja. Zato se ciljevi nastave povijesti ostvaruju odabirom bitnih povijesnih sadržaja. Nastava povijesti pomaže učenicima u razumijevanju vlastitih kulturnih i nacionalnih korijena te u njegovanju nacionalnog identiteta. Spoznaje o drugim narodima i razumijevanje njihovih kultura pripremaju učenike za život u multietničkom i multikulturnom društvu.

 

CILJ

 

Svrha je nastave povijesti u osnovnoj školi omogućiti učenicima da na temama steknu znanja i intelektualne vještine koje će im pomoći u razumijevanju suvremenog svijeta. Osnovni cilj učenja povijesti u osnovnoj školi jest razvijanje interesa  za izučavanje prošlosti i zanimanja za sadašnjost, odnosno razvijanje povijesnog miljenja.

 

ZADAĆE

učenici:

 

  • uče o najvažnijim događajima, pojavama, procesima i značajnim obilježjima razdoblja i društva koja proučavaju, što uključuje gospodarstveni, društveni, kulturni i politički razvoj, svakodnevni život, ideje, vjerovanja i nazore ljudi u prošlosti

 

  • vježbaju snalaženje u vremenu i prostoru, usvajaju i ispravno rabe povijesno nazivlje u opisivanju prošlih razdoblja, događaja i procesa.

 

  • uče o temeljnim procesima koji pomažu razumijevanju prošlosti i upoznaju se s ulogom izvora i  literature u objašnjavanju prošlosti

 

 

  • upoznaju različite načine prikazivanja i interpretiranja prošlosti (filmovi, dokumentarne serije, povijesni romani, muzeji,…)

 

  • pronalaze, upoznaju, raščlanjuju i vrjednuju različite izvore informacija

 

 

  • upoznaju temeljne vrijednosti kritički razmišljajući o svijetu u kojem žive, pripremajući se tako za život u pluralističkom i demokratskom društvu

 

  • razvijaju interes za povijest, ali i očuvanje kulturne baštine, razvijaju radne navike, stvaralaštvo i samopouzdanje te intelektualnu sposobnost i otvorenost za cjeloživotno učenje.

 


Ponovimo povijest kroz kviz:

Odaberite razred:

5. razredi

6. razredi

7. razredi

8. razredi

 

preskoči na navigaciju