Voditelj kabineta POVIJESTI

Dragana Valjak

kontakt: dragana.valjak@skole.hr

 

Nastavnici:

Dragana Valjak

POVIJEST

 

UVOD

 

Nastava povijesti strukturirana je kronološki. Sastavnice su ovog predmeta procesi, pojave i događaji  koji objašnjavaju razvoj ljudskog društva i ljudskog djelovanja od prapovijest do danas. Povijest dijelimo na opću i nacionalnu. Ovisno o tome što proučava može biti politička, kulturna, socijalna, gospodarstvena i druga. Suvremena nastava povijesti proučava više društvenu i kulturnu nego političku povijest, unoseći brojne sadržaje iz područja kulture, znanosti i svakodnevice. Tijekom učenja povijesti naglasak se stavlja na umijeća koja učenici trebaju usvojiti, jer povijest se može razumjeti samo ako učenici, uz ishode povijesnih istraživanja, uče i o metodama kojima se povjesničari služe pri proučavanju prošlosti. U nastavi je nemoguće iznijeti sva povijesna zbivanja. Zato se ciljevi nastave povijesti ostvaruju odabirom bitnih povijesnih sadržaja. Nastava povijesti pomaže učenicima u razumijevanju vlastitih kulturnih i nacionalnih korijena te u njegovanju nacionalnog identiteta. Spoznaje o drugim narodima i razumijevanje njihovih kultura pripremaju učenike za život u multietničkom i multikulturnom društvu.

 

CILJ

 

Svrha je nastave povijesti u osnovnoj školi omogućiti učenicima da na temama steknu znanja i intelektualne vještine koje će im pomoći u razumijevanju suvremenog svijeta. Osnovni cilj učenja povijesti u osnovnoj školi jest razvijanje interesa  za izučavanje prošlosti i zanimanja za sadašnjost, odnosno razvijanje povijesnog miljenja.

 

ZADAĆE

učenici:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ponovimo povijest kroz kviz:

Odaberite razred:

5. razredi

6. razredi

7. razredi

8. razredi