preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Popis udžbenika

2016./2017.

školska godina

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 905388
Ovaj mjesec: 7
Ovaj tjedan: 7
Danas: 7
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Svibanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     7.30 – 8.15

2. sat     8.20 – 9.05

Veliki odmor

3. sat       9.20– 10.05

4. sat    10.10 – 10.55

5. sat    11.00 – 11.45

6. sat    11.50 – 12.30

 

Poslije podne

1. sat     12.45 – 13.30

2. sat     13.35 – 14.20

Veliki odmor

3. sat    14.35 – 15.20

4. sat    15.25 – 16.10

5. sat    16.15 – 17.00

6. sat    17.05– 17.50

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Web portal Ministarstva znanosti i obrazovanja
28.04.2017. 23:21
Važno poticati višejezičnost na svim razinama odgojno-obrazovnog procesa
28. travnja 2017. Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić sa suradnicima održao je radni sastanak s veleposlanikom SR Njemačke u Hrvatskoj, Nj. E. Thomasom E. Schultzeom.

28.04.2017. 22:53
Tematsko izvješće: PISA 2015 - Blagostanje učenika
28. travnja 2017. OECD, 19. travnja 2017., III. izdanje

28.04.2017. 22:45
Sastanak s donatorima i Nacionalnom zakladom za potporu učeničkom i studentskom standardu
28. travnja 2017. U Ministarstvu znanosti i obrazovanja održan je radni sastanak s predstavnicima Nacionalne zaklade za potporu učeničkom i studentskom standardu te dosadašnjim donatorima Zaklade.

28.04.2017. 15:01
Obavijest o produljenju roka za dostavljanje iskaza interesa za savjetničku uslugu: Nadzor i kontrola izrade izvedbenoga projekta za ,,Dječji centar za translacijsku medicinu" Dječje bolnice Srebrnjak; natječaj br. STPII-CS-48
Rok: 12. svibnja 2017. Rok za dostavu iskaza interesa za savjetničku uslugu: Nadzor i kontrola izrade izvedbenoga projekta za ,,Dječji centar za translacijsku medicinu" Dječje bolnice Srebrnjak; natječaj br. STPII-CS-48, produljuje se te se iskazi interesa moraju dostaviti zaključno u petak, 12. svibnja 2017. godine, na navedenu adresu.

29.04.2017. 12:36
Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić posjetio Islamsku gimnaziju dr. Ahmeda Smajlovića i sudjelovao na otvorenju simpozija ,,Znanost i religija - 2000 godina suradnje i osporavanja"
28. travnja 2017. Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić u četvrtak, 27. travnja, sudjelovao je na otvorenju simpozija ,,Znanost i religija - 2000 godina suradnje i osporavanja".

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
 

INFORMACIJSKA PISMENOST

 

           Suvremena je školska knjižnica informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte kvalitetne škole koja radi po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Ona je, kao izvor informacija i znanja, prije svega namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovne nastave, ali i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja slobodnog vremena. Nositelj djelatnosti školske knjižnice je školski knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te posjedovanje informacijskih vještina i znanja o svrsishodnoj uporabi informacija.

   Školske knjižnice, time što pružaju temelje za učenje i samostalno istraživanje, uvažavaju učenika onakvog kakav on jeste i utječu na njega kakav će biti i kako će   djelovati na svoje socijalno okruženje u daljnjem životu glede cjeloživotnog učenja i svoga odnosa prema znanju.

         Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim ciljevima i zadacima zacrtanim nastavnim planom i programom škole. Na prvom mjestu treba osigurati pristup izvorima znanja koji će učenike potaknuti na različite ideje u procesu iskustvenog učenja i omogućiti im stjecanje stvaralačkog iskustva pri uporabi i kreiranju informacija. Ovo su preduvjeti za uspješna postignuća u učenju i razumijevanju, poticanju mašte i uživanju u čitanju, promicanju načela da su sloboda mišljenja i slobodan pristup informacijama polazišta za uspješno i odgovorno sudjelovanje u građanskom demokratskom društvu. Radi postizanja zacrtanih ciljeva nužna je suradnja s učenicima, nastavnicima, administrativnim osobljem i roditeljima.      

         Djelatnost knjižničara u školskoj knjižnici obuhvaća neposrednu odgojno-obrazovnu djelatnost, stručnu knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost.  

         U današnjem društvu informacijska pismenost je jedna od važnih sastavnica čovjekove pismenosti uopće. Ona uključuje razumijevanje i uporabu informacija iz konvencionalnih izvora, ali i onih koje su posredovane suvremenom tehnologijom. Upravo u edukaciji ove pismenosti školska knjižnica treba odigrati važnu ulogu jer poučava učenike samostalnom istraživačkom radu na različitim izvorima informacija, potiče u njih stvaralačko i kritičko mišljenje i samostalno pronalaženje, selektiranje i vrjednovanje informacija na svim razinama i u svim područjima. U ovim aktivnostima očituju se potpuna obrazovna kompetencija školskog knjižničara, uhodani proces uvođenja novih oblika učenja u obrazovni proces, usmjerenost prema uporabi novih tehnologija i uvježbavanje novih vještina i sposobnosti koje treba integrirati u nastavu.

         Samostalnost u uporabi izvora informacija i znanja pretpostavlja snalaženje u svim knjižnicama i  služenje njihovom građom, poznavanje klasifikacijskih načela, korištenje raznovrsnih kataloga, bibliografija, referentne zbirke i drugih izvora bez kojih nema učenja, a ni kvalitetnog provođenja slobodnog vremena.

         Timskim radom školskog knjižničara i učitelja omogućuje se međupredmetno povezivanje sličnih ili zajedničkih nastavnih sadržaja iz područja informacijske i čitalačke pismenosti, kako pri planiranju tako i u ostvarenju, čime se znatno smanjuje opterećenost učenika. Program rada školske knjižnice može biti namijenjen učenicima, učiteljima, roditeljima ili svim korisnicima zajedno, a razlikuje se u zadaćama i ciljevima.

 

Biserka Šušnjić, viša savjetnica u Zavodu za školstvo RH

 

 

preskoči na navigaciju