preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 920605
Ovaj mjesec: 1708
Ovaj tjedan: 10
Danas: 10
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     7.30 – 8.15

2. sat     8.20 – 9.05

Veliki odmor

3. sat       9.20– 10.05

4. sat    10.10 – 10.55

5. sat    11.00 – 11.45

6. sat    11.50 – 12.30

 

Poslije podne

1. sat     12.45 – 13.30

2. sat     13.35 – 14.20

Veliki odmor

3. sat    14.35 – 15.20

4. sat    15.25 – 16.10

5. sat    16.15 – 17.00

6. sat    17.05– 17.50

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
 

 


Voditelj kabineta Njemačkog jezika

Mato Bošković, prof.

kontakt: mato.boskovic@skole.hr


Nastavnici:

Ivana Bujadinović, prof.

Mato Bošković, prof.


 

.

 

UVOD

 

Njemački jezik jedan je od zanimljivijih jezika kako svojom strukturom i prepoznatljivim karakteristikama tako i položajem u ljestvici europskih i svjetskih jezika. Pripada grupi zapadnogermanskih jezika i najrasprostranjeniji je materinski jezik u Europi. Kao znatno zastupljen strani jezik uči se širom svijeta, a posebice u zemljama srednje i istočne Europe. Njime govori oko 130 milijuna ljudi u 38 država svijeta, a u nekima od njih je i službeni jezik (glavni službeni jezik: Njemačka, Austrija, Lihtenštajn; službeni jezik uz druge jezike: Belgija, Luksemburg, Švicarska, Italija, Danska). Osim već spomenutog broja govornika, gotovo 63 milijuna ljudi govori i uči njemački kao strani jezik.

 

 

Iz perspektive procesa europske integracije i ciljeva ujedinjene Europe, znanje njemačkoga jezika bitan je čimbenik u postizanju cilja višejezičnosti kao jednog od temelja očuvanja kulturne i jezične raznolikosti. U europskom govornom području najzastupljeniji je jezik po broju govornika, a poslije engleskog najrašireniji jezik koji se uči. Prisutnost i zastupljenost njemačkog jezika u velikom broju društvenih sfera omogućava njegovo širenje i prepoznavanje pravih vrijednosti, jer je to jedan od značajnijih znanstvenih jezika u Europi.

Važnost učenja njemačkog jezika uočava se kako u svakodnevnim situacijama tako i u području znanosti, ekonomije, poduzetništva, turizma i gospodarskog razvoja. Također i njemački mediji pridonose razlozima učenja, jer su najraznolikiji u Europi, a njihovi se programi mogu primati putem satelita posvuda u Hrvatskoj. Njemačko jezično područje obuhvaća i većinu sveučilišta te znastvenoistraživačkih ustanova u Europi na kojima se na njemačkom jeziku odlično studira i istražuje, što također potiče kvalitetno i stručno učenje njemačkog jezika.

Učiti njemački je korisno, jer to je jezik kulture, jezik znanosti, ekonomije i gospodarstva, jezik kojega govori svaki peti stanovnik Europske unije, te jedan od triju radnih jezika Europske unije


 

 

CILJ (SVRHA) UČENJA PREDMETA

 

Cilj učenja njemačkog jezika kao izbornog je svladati osnove fonetskih i fonoloških izražajnih elemenata, osposobiti učenika za pisanu i usmenu komunikaciju na njemačkom jeziku kroz različite tematske cjeline i njima pripadajuće gramatičke strukture te upoznati neke elemente kulture i civilizacije njemačkog govornog područja

 

 

U drugome stranom jeziku (od 4. do 8. razreda) predviđa se dostizanje razine A1+ koja predstavlja međustupanj između razine A1 (pripremni stupanj) i razine A2 (temeljni stupanj).

 

To znači da učenici mogu:

 

·         razumjeti i rabiti poznate izraze i jednostavne fraze vezane uz svakodnevni život i neposredno okružje

·         uz pomoć sugovornika komunicirati u jednostavnim, svakodnevnim situacijama neposredne i jednostavne razmjene informacija o poznatim temama i aktivnostima

·         vrlo jednostavno opisati područja koja ih osobno zanimaju - poput obrazovanja, svakodnevnog okružja i zadovoljavanja osnovnih neposrednih potreba.

 

 

 

Priloženi dokumenti:
indeksiraj.jpeg

preskoči na navigaciju