preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 938712
Ovaj mjesec: 4493
Ovaj tjedan: 3
Danas: 3
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     8,00  –   8,45

2. sat     8, 50 –  9,35

Veliki odmor

3. sat       9,50 – 10,35

4. sat    10,40 – 11,25

5. sat    11,30 – 12,15

6. sat    12,20 – 13,05

 

Poslije podne

1. sat     13, 15 – 14,00

2. sat     14,05 –  14,50

Veliki odmor

3. sat    15,05 –  15,50

4. sat   15,55 –  16,40

5. sat    16,45 –  17-30

6. sat    17,35 –  18,20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Vjeronauk

 

~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

Voditelj aktiva vjeronauka

Marija Barukčić, prof.

~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

Nastavnici:

Marija Barukčić 

Martina Pandža

Leopold Volf

 ~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

 

CILJ I ZADAĆE NASTAVE KATOLIČKOG VJERONAUKA U OSNOVNOJ ŠKOLI

 

Glavna svrha katoličkog vjeronauka u osnovnoj školi je sustavno i što cjelovitije, dijaloški i ekumenski vrlo otvoreno upoznavanje katoličke vjere u svim njezinim bitnim dimenzijama. To znači da učenicima treba omogućiti sustavno i što cjelovitije poznavanje katoličke vjere u njezinom učenju, slavljenju, životnom ostvarivanju, te različitim vidovima življenja vjerničkog zajedništva.

 

Opći ciljevi su:

  • senzibilizirati učenike za religioznu dimenziju, tj. razvijati u njima osjetljivost za otvorenost prema transcendenciji u najširem smislu, te njegovu otvorenost i njegov odnos prema Bogu,
  • osposobljavati učenike za postavljanje pitanja o cjelini i najdubljem smislu čovjekova života i svijeta, te za odgovaranje na ta pitanja u svjetlu poruke i iskustva kršćanske vjere,
  • pomoći učenicima u odgovornom, kvalitetnom i kreativnom oblikovanju vlastitog pojedinačnog i zajedničkog općeljudskog i vjerničkog života u odnosu prema sebi, drugima, društvu i svijetu općenito, te na poseban način prema Bogu.

Razvijanje temeljnih općeljudskih i vjerničkih sposobnosti je jedan od glavnih ciljeva vjerskog odgoja i obrazovanja u školi i crkvenoj zajednici.

 

VRIJEDNOST KATOLIČKOG VJERONAUKA KAO NASTAVNOG PREDMETA

 

- Vjeronauk u školi za mnoge vjeroučenike, osobito za one iz vjerničkih obitelji odnosno one koji žele da im vjera postane osoban izbor, može postati pravo uvođenje u osobno iskustvo vjere  (iako se to uvođenje još potpunije i djelotvornije ostvaruje u konkretnoj vjerničkoj obiteljskoj i župnoj zajednici). Školski vjeronauk treba biti nenametljiv, ekumenski i dijaloški otvoren te komunikacijski kreativan – sustavan i što cjelovitiji -  susret s višestrukim aspektima pojedinih religija/konfesija (doktrinalnim, molitvenim, socijalnim, moralnim, komunitarnim i dr.)

- Uče se moralno etičke vrijednosti.

- Vjeronauku se treba posvetiti posebnu brigu, i u njegovu programiranju i u njegovu izvođenju. Ciljevi i cjelokupan program vjeronaučnog odgojno-obrazovnog rada moraju biti takvi da pridonose svestranom oblikovanju vjeroučenikove ličnosti, da mu se omogući stjecanje općereligiozne i kršćanske kulture te da se ostvari specifičan cilj kateheze: rast vjeroučenika do odrasle i zrele vjere. (RNE, 31)

 

Vaši vjeroučitelji

preskoči na navigaciju