preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Popis udžbenika

2016./2017.

školska godina

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 905388
Ovaj mjesec: 7
Ovaj tjedan: 7
Danas: 7
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Svibanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     7.30 – 8.15

2. sat     8.20 – 9.05

Veliki odmor

3. sat       9.20– 10.05

4. sat    10.10 – 10.55

5. sat    11.00 – 11.45

6. sat    11.50 – 12.30

 

Poslije podne

1. sat     12.45 – 13.30

2. sat     13.35 – 14.20

Veliki odmor

3. sat    14.35 – 15.20

4. sat    15.25 – 16.10

5. sat    16.15 – 17.00

6. sat    17.05– 17.50

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Web portal Ministarstva znanosti i obrazovanja
28.04.2017. 23:21
Važno poticati višejezičnost na svim razinama odgojno-obrazovnog procesa
28. travnja 2017. Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić sa suradnicima održao je radni sastanak s veleposlanikom SR Njemačke u Hrvatskoj, Nj. E. Thomasom E. Schultzeom.

28.04.2017. 22:53
Tematsko izvješće: PISA 2015 - Blagostanje učenika
28. travnja 2017. OECD, 19. travnja 2017., III. izdanje

28.04.2017. 22:45
Sastanak s donatorima i Nacionalnom zakladom za potporu učeničkom i studentskom standardu
28. travnja 2017. U Ministarstvu znanosti i obrazovanja održan je radni sastanak s predstavnicima Nacionalne zaklade za potporu učeničkom i studentskom standardu te dosadašnjim donatorima Zaklade.

28.04.2017. 15:01
Obavijest o produljenju roka za dostavljanje iskaza interesa za savjetničku uslugu: Nadzor i kontrola izrade izvedbenoga projekta za ,,Dječji centar za translacijsku medicinu" Dječje bolnice Srebrnjak; natječaj br. STPII-CS-48
Rok: 12. svibnja 2017. Rok za dostavu iskaza interesa za savjetničku uslugu: Nadzor i kontrola izrade izvedbenoga projekta za ,,Dječji centar za translacijsku medicinu" Dječje bolnice Srebrnjak; natječaj br. STPII-CS-48, produljuje se te se iskazi interesa moraju dostaviti zaključno u petak, 12. svibnja 2017. godine, na navedenu adresu.

29.04.2017. 12:36
Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić posjetio Islamsku gimnaziju dr. Ahmeda Smajlovića i sudjelovao na otvorenju simpozija ,,Znanost i religija - 2000 godina suradnje i osporavanja"
28. travnja 2017. Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Pavo Barišić u četvrtak, 27. travnja, sudjelovao je na otvorenju simpozija ,,Znanost i religija - 2000 godina suradnje i osporavanja".

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Vjeronauk

 

~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

Voditelj aktiva vjeronauka

Marija Barukčić, prof.

~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

Nastavnici:

Marija Barukčić 

Franjo Čolakovac

Leopold Volf

 ~˙·٠•●•٠·˙ ˙·٠•●•٠·˙~

 

CILJ I ZADAĆE NASTAVE KATOLIČKOG VJERONAUKA U OSNOVNOJ ŠKOLI

 

Glavna svrha katoličkog vjeronauka u osnovnoj školi je sustavno i što cjelovitije, dijaloški i ekumenski vrlo otvoreno upoznavanje katoličke vjere u svim njezinim bitnim dimenzijama. To znači da učenicima treba omogućiti sustavno i što cjelovitije poznavanje katoličke vjere u njezinom učenju, slavljenju, životnom ostvarivanju, te različitim vidovima življenja vjerničkog zajedništva.

 

Opći ciljevi su:

  • senzibilizirati učenike za religioznu dimenziju, tj. razvijati u njima osjetljivost za otvorenost prema transcendenciji u najširem smislu, te njegovu otvorenost i njegov odnos prema Bogu,
  • osposobljavati učenike za postavljanje pitanja o cjelini i najdubljem smislu čovjekova života i svijeta, te za odgovaranje na ta pitanja u svjetlu poruke i iskustva kršćanske vjere,
  • pomoći učenicima u odgovornom, kvalitetnom i kreativnom oblikovanju vlastitog pojedinačnog i zajedničkog općeljudskog i vjerničkog života u odnosu prema sebi, drugima, društvu i svijetu općenito, te na poseban način prema Bogu.

Razvijanje temeljnih općeljudskih i vjerničkih sposobnosti je jedan od glavnih ciljeva vjerskog odgoja i obrazovanja u školi i crkvenoj zajednici.

 

VRIJEDNOST KATOLIČKOG VJERONAUKA KAO NASTAVNOG PREDMETA

 

- Vjeronauk u školi za mnoge vjeroučenike, osobito za one iz vjerničkih obitelji odnosno one koji žele da im vjera postane osoban izbor, može postati pravo uvođenje u osobno iskustvo vjere  (iako se to uvođenje još potpunije i djelotvornije ostvaruje u konkretnoj vjerničkoj obiteljskoj i župnoj zajednici). Školski vjeronauk treba biti nenametljiv, ekumenski i dijaloški otvoren te komunikacijski kreativan – sustavan i što cjelovitiji -  susret s višestrukim aspektima pojedinih religija/konfesija (doktrinalnim, molitvenim, socijalnim, moralnim, komunitarnim i dr.)

- Uče se moralno etičke vrijednosti.

- Vjeronauku se treba posvetiti posebnu brigu, i u njegovu programiranju i u njegovu izvođenju. Ciljevi i cjelokupan program vjeronaučnog odgojno-obrazovnog rada moraju biti takvi da pridonose svestranom oblikovanju vjeroučenikove ličnosti, da mu se omogući stjecanje općereligiozne i kršćanske kulture te da se ostvari specifičan cilj kateheze: rast vjeroučenika do odrasle i zrele vjere. (RNE, 31)

 

Vaši vjeroučitelji

preskoči na navigaciju