preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 925944
Ovaj mjesec: 3495
Ovaj tjedan: 1048
Danas: 21
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Rujan 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     7.30 – 8.15

2. sat     8.20 – 9.05

Veliki odmor

3. sat       9.20– 10.05

4. sat    10.10 – 10.55

5. sat    11.00 – 11.45

6. sat    11.50 – 12.30

 

Poslije podne

1. sat     12.45 – 13.30

2. sat     13.35 – 14.20

Veliki odmor

3. sat    14.35 – 15.20

4. sat    15.25 – 16.10

5. sat    16.15 – 17.00

6. sat    17.05– 17.50

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Priroda-Biologija

Voditelj kabineta prirode i biologije

Marija Blesić


Nastavnik:

 

Marija Blesić

  • 5. razredi
  • 6. razredi
  • 7. razredi
  • 8. razredi

UVOD

Cilj proučavanja prirode i biologije je neophodno stjecanje znanja,vještina i stavova koje će učenicima omogućiti da budu aktivni i svjesni građani koji se odgovorno odnose prema društvu i okolišu, te koji rade i djeluju na njegovom daljnjem unaprjeđenju i održivom razvoju.

SVRHA PROUČAVANJA je  da učenici steknu kompetencije koje ih uvode u znanstveni način razmišljanja što im omogućuje razumijevanje prirode. Nastava prirode i biologije je problemski  istraživački usmjerena. Polazišta su  učenikovo predznanje, vještine i iskustvo a nova se znanja,vještine i vrijednosti postupno oblikuju upoznavanjem i analiziranjem predmeta, pojava , procesa i događanja povezanim sa učenikovom okolinom i samim učenjem te s rezultatima eksperimenata i istraživanja.

preskoči na navigaciju