preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2017./2018.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 938523
Ovaj mjesec: 4304
Ovaj tjedan: 1460
Danas: 50
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     8,00  –   8,45

2. sat     8, 50 –  9,35

Veliki odmor

3. sat       9,50 – 10,35

4. sat    10,40 – 11,25

5. sat    11,30 – 12,15

6. sat    12,20 – 13,05

 

Poslije podne

1. sat     13, 15 – 14,00

2. sat     14,05 –  14,50

Veliki odmor

3. sat    15,05 –  15,50

4. sat   15,55 –  16,40

5. sat    16,45 –  17-30

6. sat    17,35 –  18,20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Priroda-Biologija

Voditelj kabineta prirode i biologije

Marija Blesić


Nastavnik:

 

Marija Blesić

  • 5. razredi
  • 6. razredi
  • 7. razredi
  • 8. razredi

UVOD

Cilj proučavanja prirode i biologije je neophodno stjecanje znanja,vještina i stavova koje će učenicima omogućiti da budu aktivni i svjesni građani koji se odgovorno odnose prema društvu i okolišu, te koji rade i djeluju na njegovom daljnjem unaprjeđenju i održivom razvoju.

SVRHA PROUČAVANJA je  da učenici steknu kompetencije koje ih uvode u znanstveni način razmišljanja što im omogućuje razumijevanje prirode. Nastava prirode i biologije je problemski  istraživački usmjerena. Polazišta su  učenikovo predznanje, vještine i iskustvo a nova se znanja,vještine i vrijednosti postupno oblikuju upoznavanjem i analiziranjem predmeta, pojava , procesa i događanja povezanim sa učenikovom okolinom i samim učenjem te s rezultatima eksperimenata i istraživanja.

preskoči na navigaciju