preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Popis udžbenika za

školsku godinu 2018./2019.

 

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 977385
Ovaj mjesec: 1741
Ovaj tjedan: 397
Danas: 7
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. sat     8,00  –   8,45

2. sat     8, 50 –  9,35

Veliki odmor

3. sat       9,50 – 10,35

4. sat    10,40 – 11,25

5. sat    11,30 – 12,15

6. sat    12,20 – 13,05

 

Poslije podne

1. sat     13, 15 – 14,00

2. sat     14,05 –  14,50

Veliki odmor

3. sat    15,05 –  15,50

4. sat   15,55 –  16,40

5. sat    16,45 –  17-30

6. sat    17,35 –  18,20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
DEFEKTOLOG : Josipa Markobašić, magistra edukacijske rehabilitacije

DEFEKTOLOG : Josipa Markobašić, magistra edukacijske rehabilitacije


 


Radno vrijeme

          R1                                                                       R2

   Ponedjeljak: 07.30 - 13.30                           Ponedjeljak: 12.30 - 18.30

Utorak: 07.30 - 13.30                                   Utorak: 12.30 - 18.30

Srijeda: 07.30 - 13.30                                   Srijeda: 12.30 - 18.30

   Četvrtak: 12.30 - 18.30                                 Četvrtak: 07.30 - 13.30

Petak: 12.30 - 18.30                                     Petak: 07.30 - 13.30

 

 

Što radi školski defektolog?

 

Defektolog je stručni suradnik u osnovnoj školi koji obavlja poslove prevencije, dijagnostike i tretmana različitih oblika posebnih potreba djece odnosno radi s učenicima s teškoćama u razvoju, s učenicima s teškoćama u učenju, problemima u ponašanju i emocionalnim problemima te s učenicima s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim i ekonomskim čimbenicima.

Školski defektolog radi u timu s pedagogom i psihologom s kojima ostvaruje blisku i kvalitetnu suradnju u svim područjima rada.

Rad školskog defektologa usmjeren je na suradnju s učenicima, roditeljima i učiteljima.

Školski defektolog radi na otkrivanju i dijagnosticiranju učenika s posebnim potrebama te na određivanju primjerenog oblika školovanja te individualnih odgojno-obrazovnih potreba takvih učenika. Prati njihov školski uspjeh te pruža pomoć pri savladavanju nastavnog gradiva. Također sudjeluje u profesionalnoj orijentaciji učenika 8. razreda s teškoćama u razvoju. U suradnji s učiteljima u školi odabire najbolje metode i postupke u radu, pomaže u izradi prilagođenog nastavnog plana i programa odnosno individualiziranog programa. Brine o osposobljavanju i stručnom usavršavanju učitelja u području integracije i brige za razvoj djece s posebnim potrebama.

 

Školski defektolog dijagnosticira i provodi tretman učenika zbog školskog neuspjeha, neizvršavanja školskih obveza i drugih oblika poremećaja u ponašanju te onih učenika koji su u pojačanom riziku za razvoj takvih ponašanja. Provodi preventivne aktivnosti usmjerene na učenike i obitelji u riziku s ciljem pomoći i zaštite u školi ili izvan nje.

Poučava roditelje uspješnijem roditeljstvu (individualno ili skupno, na roditeljskim sastancima), savjetuje i podržava na putu ostvarenja kvalitetnijeg odnosa roditelj –

dijete. Školski defektolog surađuje s institucijama lokalne zajednice : ustanovama socijalne skrbi (CZSS, domovi), zdravstvenim ustanovama (ZZJZ, liječnici školske medicine), policijskim postajama (kontakt policajac), COO Vinko Bek, Zagreb, Zavodom za zapošljavanje te Uredom državne uprave.

Za kraj bih htjela naglasiti da svi mi ponekad u životu imamo različite probleme i poteškoće te da za njihovo rješavanje nije sramota potražiti pomoć! Dolazak školskom defektologu na razgovor ne znači da s vama nešto nije u redu ili da ste učinili nešto loše – jednostavno znači da ste dobro procijenili da u školi postoji netko tko je educiran pomoći Vam!

 

Josipa Markobašić, mag. educ. reh.

preskoči na navigaciju